Ultima travessa de la temporada 2010-2011 per la majoria d’ integrants de màsters del GeieG finalment serem 25 participants: 17 en categoria masculina i 8 en femenina. Final històric per l’ entitat amb nombre de màsters i en la travessa més popular, coneguda, tradicional, i multitudinària, en unes aigües misterioses alhora amb encant i envoltades d’ un paisatge únic en el nostre país: Catalunya. De ben segur la més competitiva de totes les que heu participat.
Els reis de la natació a l' Estany |
Uns petits consells per la majoria de novells:
1er. La sortida és davant del camp de futbol.
2on. A diferència de totes les que heu fet: primer sortiran les noies 11.30 hores i després els nois 12.30 hores. S’ ha de recollir el xip de control 1 hora abans de la sortida en l’ accés d’ entrada a la sortida de la travessia.
3er. Quan entreu a la zona de sortida cada club té un cartell d’ on “teòricament” ens hem de llançar a l’ aigua.
4art. Quan estigueu a la sortida observareu que a cada extrem hi ha una surera que senyalitza el camí més recta cap a l’ arribada. Per tant, consell per la majoria que no l’ heu fet mai: els que respiren per la dreta a la surera de la dreta i els de l’ esquerra costat contrari, quan us llenceu a l’ aigua nedeu en línea recta aproximadament els primers 400 mts, per sortir del caos que es forma alhora de llançar-nos, tot i l’amplada, la majoria de nedadors tenen el mateix objectiu: busca la surera adequada a les seves condicions. Un cop fet els vostres primers 400-500 mts aneu adreçant el sentit cap a la surera. Aproximadament a 300-200 mts de l’ arribada, notareu que s' acaba la travessa, perqué, tindreu la sensació al fer la braçada que l’ aigua és pastosa, calenta de temperatura i el color del fons ocre, aixequeu el cap, deixeu la surera i encareu la direcció a la línea d’ arribada que queda en el centre de les dues.
5é. Pels que teniu l’ objectiu de guanyar la vostra categoria o bé quedar el més amunt possible de la classificació, un detall estadístic: les dues anteriors edicions ha guanyat el nedador de la surera de l’ esquerra, potser el camí és més curt...això no ho sé .... però és un detall a tenir en compte.
Bé companys, aquest són els meus consells, fa 8 anys que no la faig, però, a mi sempre m' anat bé, FINS DIUMENGE, molts d’ ànims !!!!
Hola aquest any la fare
ResponEliminaHi aura serveis de guarda-roba a la sortida?